Майката на Доган: Не съм го виждала от 3-4 години

петък, януари 24, 2014 |

Много трудно ми беше, даже припаднах. Не мога да го изтрия още от главата ми. Пред очите ми е. Това казва майката на Ахмед Доган - Демире пред Миролюба Бенатова в с. Дръндар година след атентата срещу сина й на конференцията на ДПС, в деня, когато тя прави курбан за здраве на единствения си син. Тя има още три дъщери, но призна, че й е мъчно за Ахмед Доган, тъй като той не е ходил в дома й от три-четири години.
Откъс от първото телевизионно интервю на майката на Сокола беше излъчен в предаването "Здравей, България" по Нова телевизия. Цялото интервю ще бъде излъчено в събота в предаването "ДикOFF".


Преди един ден говорихме с него. Конференция - каза - майко, имаме. Но аз забравих, разказва майката на почетния лидер на ДПС. Казали й, че я предават по телевизията и тя видяла случилото се. Сега пита: „Как може?" и остава със съмненията, че „или е организирано, или нещо има". 

Полицаи няма ли, охрана няма ли?! Къде са тези хора? - пита още Демире Доган. Той свободно влезе на кушия и опря пистолета до главата му. Ами ако беше гръмнал, какво щеше да стане, казва още тя.

Майката на един от най-големите политици у нас признава ,че не се интересува от политика. 

0 коментара:

Публикуване на коментар