Да живее Абсурдистан! искам си България! Търси се!

четвъртък, май 01, 2014 |

Преди година ми откраднаха тази кола, която остана само на снимка.

Ново БМВ, купено с много труд и мерак. 

Паркирах я пред нас до блока на депутатите на ул. Смърч. 

Бандитите явно са действали много спокойно, защото знаят, че автокрадец зад решетки няма. 

Нo много по- обидно ми стана от реакцията на органите на МВР. 


В 6-то РПУ един инспектор с досада на гласа каза "Аааа, това е работа на застрахователя. Крадеца и да се намери, кола не търси. Миналата година оттук откраднаха колата на Яне Янев. Намерихме бандита, но колата я няма". 

Отивам в Армеец и там един многознаещ млад инспектор с маркови очила и голямо самочуствие ми казва "Ааа, полицаите от Шесто РПУ действат с eдна Пернишка група и изнасят колите за Сирия а понеже твоята не е много скъпа ( 20 хил лева) тя вече е на скраб в Перник". 

Накратко всеки знае, всеки е наясно, но кола няма. Органи на реда няма, съпричастност няма, адекватна реакция няма! 

Апропо нищо няма в нашата държава. 
Аa, държава ли казах? Тя пък хептен я няма!

На Яне Янев също са му били откраднали колата точно от тук, така ме успокоява чичко полицай и с досада попълва някакви нескончаеми протоколи. Нали трябва да се отчете довечера за свършената работа през деня. 


Инспекторът от застрахователната компания идва за оглед на мястото и на секундата намира уж разбития ключ на предната врата и ми казва "Надежда всякаква забрави, Пернишката група е"... 

А бе аз тази надежда отдавна я забравих. 

Да живее Абсурдистан! искам си България! Търси се!

0 коментара:

Публикуване на коментар