Борисов: Етническата карта е нещо, с което не трябва да се играе

четвъртък, януари 07, 2021 |

 Премиерът отговори на обвиненията на президента за връзки с депутата от ДПС Делян Пеевски.

„ Бях упрекнат в орташка връзка с Пеевски. Те, когато се отчаят, вадят тази тема. ДПС си е партия, която си има председател. И етническата карта е нещо, с което никой не трябва да си играе. Аз съм започнал да печеля изборите мажоритарно, сам. Ердоган не знам какъв е беше тогава, за да кажат, че аз съм му протеже”, коментира Борисов.

Той изтъкна, че страната ни води възможно най-добрата политика и дипломация с Турция.

„ЕС даде правото България да домакинства срещата с Турция. Стокообменът ни минава милиарди долари и все повече инвестиции минават през турски компании. Да се вкарва президентът на друга държава в един вътрешно махленски спор. .. И сега говоря, защото вчера на един прекрасен празник се заговори за ортаци и всички останали”, заяви Борисов.

„Сега по места битката ще е ГЕРБ-ДПС и ще бъде безкомпромисна.Така че разбирам желанието да уязвят, но не може да ми прикачат никой”, каза Борисов.   

0 коментара:

Публикуване на коментар