Васил Найденов празнува 62 в Турция

неделя, октомври 14, 2012 |

Избрах тази страна за рождения си ден, защотоникога не съм ходил в нея, признава певецът. Там е мястото, където никой не ме познава и няма да ми се налага да пея. Миналата година бях на същата дата в Гърция. Дойдоха много приятели и прекарахме чудесно. Васко не е канил никого специално за празника си. Той е сигурен, че верните му приятели ще дойдат и ще си прекарат добре. Певецът смята да остане в непознатата за него страна поне една седмица и да си почине, защото това лято от участия се разминал с почивката си. Той толкова много пътувал, че познавал хотелите по-добре от самите администратори. Знаел в кой какво да очаква и в кой ще го изненадат приятно или неприятно. Кралят на българската сцена твърди, че не разбира желанието на днешните певци непрекъснато да се говори за тях, да си измислят дори сами скандали и да са непрекъснато в центъра на вниманието. Той обратно, не обичал светлината на прожекторите и я харесвал единствено на сцената. Има една много тънка граница между артистичен и личен живот, твърди певецът. Ако веднъж я прескочиш, то вече нямаш личен живот. Аз също се влюбвам, също страдам, също плача. Но предпочитам да го правя сам и вкъщи, отколкото от страниците на вестниците. Не се сърдя и като не ме познаят на улицата. А имам колеги, които изпадат направо в депресия, ако това им се случи. За рождения си ден, който е днес Васко скромно си пожела здраве. Всичко останало можело да се постигне, ако имаш воля.