Хасан Азис: "Водихме позитивна и толерантна кампания"

четвъртък, октомври 22, 2015 |


Уважаеми съграждани,
Скъпи приятели,

В края сме на още една важна предизборна кампания. Всички вие бяхте свидетели, че водихме позитивна и толерантна кампания, кампания на заедността и на единството на кърджалийци. На всяка една среща с хората им благодарих за доверието, поисках прошка от всички, чиито очаквания не съм успял да удовлетворя като кмет на общината през тези години.Това не беше поза или предизборен ход. Кампанията ни беше такава, защото така и управлявахме три  мандата – с грижа за кърджалийци, които никога не съм делил по етнос, религия или други признаци. Работил съм така, че всеки кърджалиец да се чувства горд от промяната в града, равнопоставен.
Винаги съм се гордял, че съм кмет на Кърджали, защото Кърджали е кауза,Кърджали е символ, Кърджали е столица на толерантността и това съвсем не са лишени от съдържание думи.Тук наистина живеят големите хора, толерантните хора на Балканите.                                                                                                            
На 25 октомври 2015 г.  заедно ще изберем кмета, който ще има предизвикателството  да надгради постигнатото през последните години. Опитът, който съм натрупал като кмет е едно предимство. Но това кара хората да  ме натоварват като кандидат за кмет от ДПС  и с повече отговорности. Кара ме и мен самия да повишавам собствените си, вътрешни критерии за управление и самите изисквания към мен като управленец. Защото този опит, който имаме, всъщност ние сме го реализирали в общината с проекти, реализирали сме с постигнатото в областта на инфраструктурата, на управлението, на преодоляването на безработицата и т.н.
За 12 години Кърджали промени коренно своя облик. Само през последните две години инвестициите в града са за над 120 милиона лева. Заради това и точно на тези избори очаквам категорична и ясна подкрепа от кърджалийци, от всички, които досега са гласували за мен и от тези, които досега не са гласували за мен. Надявам се, че хората ще оценят делата ни, ще съдят за нас по съграденото, което е пред очите на всички – Пазара на производителите, новите паркове в центъра, обновените тротоари по бул.”България”, „Лирата на Орфей”, големите хипермаркети, които привлякохме, новата пречиствателна станция,подменената ВиК и канализационна мрежа. Всичко това, което ни дава основание да твърдим, че Кърджали се превръща в модерен европейски град.
През последните три мандата като кандидат за кмет, винаги съм бил подкрепян и  от други партии и коалиции. И този път „Десен съюз“ и НДСВ изразиха своята ясна подкрепа за номер 4 в бюлетината за кмет на община.Разчитам и на хората, които не са партийно оцветени, но които ще оценят направеното от нас като общинско ръководство за динамичното развитие на Кърджали. Вие ме познавате.Знаете, че съм бил кметът на всички, никога не съм делял хората. Политиката на заедност ще продължи и през следващите 4 години, ако получа Вашата подкрепа. Предстои ни още много работа, за да превърнем Кърджали в града на мечтите си.

Искам още един път да благодаря на всички, които през последните години са гласували за мен и са ме подкрепяли като кмет на община Кърджали. Очаквам на тези избори отново категорична и ясна подкрепа от всички заради това, че Кърджали се нареди сред водещите градове по показател „икономическо развитие” в страната. Очаквам и подкрепата на онези, които досега не са гласували за мен, защото направеното в града и общината е за всички.В същото време желая още един път да поискам прошка от хората, чиито очаквания не съм удовлетворил с делата си през тези години.
Скъпи съграждани,
Обръщам се към всички Вас  на 25 октомври да направите разумния избор, да дадете подкрепата си за промяната, която преживя Кърджали през тези 12 години, за да продължим заедно напред.

„Заедно за успеха на Кърджали!” с номер 4 в бюлетината за кмет на община Кърджали! Защото ние знаем как, можем и ще го направим!

0 коментара:

Публикуване на коментар